Communicatieve Vaardigheden
Klantgericht communiceren
Hoe kom je over als chauffeur Hoe handel je op de juiste manier klachten af? Hoe ga je om met stress? Hoe kun je de interne communicatie verbeteren? Met de cursus Klantgericht Communiceren gaan we hierop in en proberen wij deze vaardigheden te bespreken m.b.t. jouw beroepshouding .
- Een groot aanbod van gecertificeerde nascholingscursussen ;
- Mogelijkheid om verschillende pakketten samen te stellen;
- Een aantal vaste pakketten als aanbieding
- Cursussen die praktijkgericht zijn;
- De praktijktraining die bij de chauffeur past.
Welke onderdelen
In deze theoretische training komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- representativiteit en beroepshouding
- dimensies van cultuur
- normen en waarden
- communicatie als onderdeel van dienstverlening
- handelen en denken vanuit diverse achtergronden
- waarnemen en interpretatie
- ruisvorming
- klantbenadering
- commercieel gedrag
- klachtafhandeling
- omgaan met stresssituaties
De training wordt aangeboden als reguliere cursus.
E-Learning Communicatieve Vaardigheden
Dankzij onze e-learning modules is het niet nodig om 7 uur in het klaslokaal te zitten. Wanneer je 3 uur klassikale les volgt kunnen er 7 uren bijgeschreven worden voor de nascholing, de overige 4 uur gaat online in de 10 dagen voorafgaand aan het klassikale of praktijkgedeelte in eigen tijd en tempo.
Investering
De investering voor de e-learning Communicatieve Vaardigheden bedraagt € 195,-.
De investering voor de cursus Klantgericht communiceren bedraagt € 225,-.
Toeslag voor aan- en afmelden bij CBR/CCV € 32,50
Boven genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Voor particulieren en bedrijven welke niet BTW plichtig zijn kunnen wij de opleidingen tegen 0% aanbieden.
Wilt u meer weten over onze rijopleidingen?
Wij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 0591-612942!

